3 PERKARA PENTING COPYWRITING SALES LETTER POWER



3 Perkara yang perlu anda tentukan sebelum menyampaikan atau menghasilkan mesej jualan anda. Tanpa mengetahui 3 perkara ini maka fokus jualan anda akan tersasar.

Apa yang perlu anda tahu dalam melakukan kajian pasaran...??? Kajian pasaran sangat penting namun anda perlukan panduan untuk melakukannya.

Apa dan bagaimana menggunakan konsep __________ supaya emosi prospek terkesan dengan mesej jualan anda.

Bagaimana anda boleh mengoksploitasi minda separa sedar prospek yang akan menyebabkan prospek terus membeli tanpa mereka sedari.

Strategi serta taktik membina mesej jualan yang mampu menyebabkan emosi prospek meronta-ronta untuk membeli produk atau pun servis anda.

Bagaimana menangani bantahan pelanggan. Ini sangat penting untuk anda tangani jika tidak ia akan membunuh usaha jualan anda.

8 Perkara yang perlu ada di dalam surat jualan anda. Setiap perkara adalah sangat penting bagi memastikan emosi prospek terkesan dengan mesej jualan anda.

Bagaimana membina HEADLINE yang mampu menarik serta memaku perhatian prospek. Tanpa HEADLINE ini jangan harap prospek akan membaca hasil Copywriting anda.

2 Perkara yang akan menarik perhatian prospek. Pasti dan pasti berbaloi jika anda engetahui 2 perkara ini.

Ketahui bagaimana pergerakan mata prospek membaca hasil copywriting anda. Ini penting supaya setiap mesej yang anda sampaikan akan dibaca oleh prospek.

Contoh format atau ’template’ surat jualan yang ’convert’. Anda tidak perlu susah-susah lagi untuk lakukan kajian. Guna sahaja template yang sudah sedia ada.

Bagaimana anda boleh membina ’Laman Squeze’ yang mampu menarik limpahan LIST berkualiti. Hanya LIST berkualiti sahaja yang akan menghasilkan jualan yang tinggi.

Bagaimana email jualan dan email follow up di tulis. Jika anda menggunakan kaedah pemasaran email ini patut anda tahu.

Bagaimana membina FLYER yang berkesan. Ingat... flyer tak semestinya diedarkan secara fizikal kerana secara online juga boleh digunakan.

Dan banyak lagi...